Vammasta. Istutaan jossaki teltassa tekemässä samoajaohjelmaa, ei oikein älytty tätäkää tehtävää.

Anygays, nyt puhutaan ruuasta. Tänää ollaa syöty laihaa puuroa (=vettä ja hiutaleita) ja kanakeittoa + salaattia. Ei ole hauskaa se. Yleensä suurleireillä niinkuin tällä kilkkeellä ruoka ei oo hirveen hääppöstä. Nälkä taitaa kuitenki korvata sen. Nyttenki on nälkä. Alotettii tänää karkkilakko, no more candies. Karkit on pahoja, hyi. Joo, takas asiaan, jos ite järjestettäis reissu, nii ruuatki ois parempia, noo syksyllä sitte. Joo ei saa valittaa, ollaan ilosia kun meille viittitään tehä täällä ruokaa ja sitä saa tarpeeksi. Jos ei syö, niin saattaa kuolla.

- Anniina, Dekker, Kaisa, Hanna, Viivi